Interactive design

Digitale platforms en kanalen staan 100% centraal in ons denken. Alles draait om 24/7 bereikbaar en toegankelijk zijn. Om directe interactie en beleving. Zwiers ontwikkelt communicatieconcepten en -campagnes die hier effectief op aansluiten. Ons uitgangspunt is het oriëntatie- en keuzegedrag van de doelgroep. De customer journey, ofwel klantreis, is een weergave van de interactie van een klant met een organisatie binnen verkoop- en serviceprocessen. Deze klantreis moet logisch en aantrekkelijk zijn, en begint bij het User Experience design van uw digitale platforms.

Een belangrijke hoofdrol spelen daarin:

  • Google
  • Recensies
  • Aanbevelingen
  • Blogs
  • Ervaring en beleving
  • Personal brands
  • Webcare en community managers

Als merk moet je een helder verhaal met een herkenbaar communicatiethema hebben. Wij zien uw website en bijbehorende digitale platforms als basis van uw communicatie aanpak. Zwiers denkt digitaal. In doelstellingen, functionaliteiten, content ontwikkeling, interactiemodellen, beleving, traffic builders en analytics. Wij regisseren voor u het concept, functioneel ontwerp, sitemap, bouw, CMS, koppeling aan ATS-systeem, hosting en onderhoud.

Case Schipper

Voor Schipper mocht Zwiers het complete merk revitaliseren. Schipper is met 5 herkenbare labels gaan werken: Accountants, Fiscaal, Corporate Finance, Pensioen en P&O. Het merk kreeg een nieuw logo en huisstijl, compleet met multimediale campagne, responsive website, testimonialfilms en TV-spot. Bij Schipper werken ruim 300 mensen in 11 kantoren in Zeeland, Brabant en Zuid-Holland. Een metamorfose waar we een half jaar met veel plezier aan gewerkt hebben. Thema: De adviseur naast de ondernemer.

We ontwikkelden een responsive website, met veel content: video's met klanten-testimonials, de SchipperScan voor ondernemers, met persoonlijke adviezen van de specialisten en veel nieuws. De key-medewerkers zijn opnieuw gefotografeerd en gekoppeld met hun LinkedIn profiel. Het basisontwerp sloeg meteen aan, daarna is de complete sitemap ingericht met wireframes om alle content de juiste plek te geven. Dit is een belangrijk proces waar iedereen binnen de organisatie zijn zegje mag doen. Daarna volgen de definitieve designs en gaan we bouwen. Tijdens het proces kijkt u mee en wordt er een gedetailleerde 'buglist' afgewerkt. Als alles uitvoerig is getest en gecheckt op alle internet-browsers, gaan we online: champagne!

Online

U wilt een sterke online campagne bouwen? Dat is van een flink aantal factoren afhankelijk. De creatieve invulling staat natuurlijk voorop, maar wordt met name gesteund door de juiste technische keuzes en koppelingen. Een goed idee staat niet langer op zichzelf, maar deel je op Facebook, LinkedIn, Twitter, Youtube,etc. Ook qua invulling gaan de mogelijkheden veel verder dan een statisch plaatje. Door koppelingen tussen websites en systemen en het inzetten van eenvoudig te bedienen control panels kan de meest actuele informatie op het juiste moment bij de juiste persoon getoond worden. Zo bereik je online je doelgroepen; door relevante zaken via de juiste online kanalen te delen.

Uw eigen CMS

Met een customized CMS beschikt u precies over de tools om uw eigen website eenvoudig te beheren. Niet nodeloos ingewikkeld, maar zo eenvoudig dat u met enkele handelingen per week uw volledige online communicatie op orde hebt. Met aparte modules houdt u uw nieuws, agenda of portfolio efficiënt bij. Met content management in de cloud. Daarmee voldoet de techniek altijd aan de nieuwste ontwikkelingen. Wij denken met u mee om de optimale online marketingstrategie te bepalen en uw digitale platforms daar naadloos op aan te sluiten. Met een team van experts op gebieden als front- en backend development, online marketing en design. Uiteraard ontwikkelen we ook in open-source CMS- systemen.

Zwiers en partners

Het eenvoudig houden van een website of tool is de sleutel tot succes. Een stapsgewijze benadering in het vaststellen van het doel en een heldere aanpak door het duidelijk beschrijven van de te gebruiken functionaliteiten, zorgen voor zeer goede resultaten. Voor het realiseren van online communicatie werkt Zwiers o.a. samen met Floro en LabelA. Zij realiseren alle technische oplossingen om online informatie op de juiste te plek te krijgen.

Eerst maken we een overzichtelijke sitemap, wireframes en een functioneel ontwerp, na afstemming start de bouw van de website, tijdens het ontwikkelproces kijkt u mee.


Sitemap

Wireframe

Interactive design

Digitale platforms en kanalen staan 100% centraal in ons denken. Alles draait om 24/7 bereikbaar en toegankelijk zijn. Om directe interactie en beleving. Zwiers ontwikkelt communicatieconcepten en -campagnes die hier effectief op aansluiten. Ons uitgangspunt is het oriëntatie- en keuzegedrag van de doelgroep. De customer journey, ofwel klantreis, is een weergave van de interactie van een klant met een organisatie binnen verkoop- en serviceprocessen. Deze klantreis moet logisch en aantrekkelijk zijn, en begint bij het User Experience design van uw digitale platforms.

Een belangrijke hoofdrol spelen daarin:

  • Google
  • Recensies
  • Aanbevelingen
  • Blogs
  • Ervaring en beleving
  • Personal brands
  • Webcare en community managers

Als merk moet je een helder verhaal met een herkenbaar communicatiethema hebben. Wij zien uw website en bijbehorende digitale platforms als basis van uw communicatie aanpak. Zwiers denkt digitaal. In doelstellingen, functionaliteiten, content ontwikkeling, interactiemodellen, beleving, traffic builders en analytics. Wij regisseren voor u het concept, functioneel ontwerp, sitemap, bouw, CMS, koppeling aan ATS-systeem, hosting en onderhoud.