Duurzame communicatiestrategie

Een communicatiestrategie moet uiteindelijk aantoonbaar bijdragen aan de realisatie van doelstellingen. In termen van houding, kennis en gedrag bij de doelgroepen, maar zeker ook voor de totale performance van de onderneming. Een strategie moet passen bij de persoonlijkheid van het merk. Is betrouwbaarheid de belangrijkste klantperceptie? Haak dan niet meteen aan bij de allernieuwste trends of rages. Is proactiviteit juist uw belangrijkste kernwaarde? Dan moet je in je gedrag en communicatie voorop willen lopen en niet bang zijn jezelf high profile neer te zetten.

Zwiers overziet uw merk

Zwiers is door ervaring getraind een merk in zijn volle omvang te overzien. Wat betreft de heritage, het DNA, de architectuur, de portfolio, de onderlinge hiërarchie en concurrentiekracht. Wij vinden dat een merk niet stil kan zitten. De dynamiek van markt en maatschappij en de gewenste transparantie door klanten, stakeholders en medewerkers vragen om voortdurend initiatief en activatie van uw merk. Wij helpen u de passende aanpak te ontwikkelen en te implementeren. Binnen de traditionele media, op digitale platforms en via de sociale media. Wij ontwikkelen strategieën met een duurzaam karakter, maar fexibel genoeg om actueel in te kunnen haken.

Case KOMO

Het KOMO Keurmerk was toe aan een revitalisering. Met het thema "Bouw op de systematiek van KOMO" is KOMO opnieuw op de kaart gezet binnen de professionele bouwwereld . Gecertificeerde bouwkwaliteit speelt een belangrijke rol in het verhogen van de efficiency en het verlagen van de faalkosten. De nieuwe website met een certificatendatabase en testimonials van bouwprofessionals vormt de basis. Met free publicity, promokits voor certificaathouders, een jubileummagazine, advertorial campagnes in vakgerichte media en actieve benadering van de verschillende branches timmert KOMO met een afgewogen communicatiemix aan de weg.

Duurzame communicatiestrategie

Een communicatiestrategie moet uiteindelijk aantoonbaar bijdragen aan de realisatie van doelstellingen. In termen van houding, kennis en gedrag bij de doelgroepen, maar zeker ook voor de totale performance van de onderneming. Een strategie moet passen bij de persoonlijkheid van het merk. Is betrouwbaarheid de belangrijkste klantperceptie? Haak dan niet meteen aan bij de allernieuwste trends of rages. Is proactiviteit juist uw belangrijkste kernwaarde? Dan moet je in je gedrag en communicatie voorop willen lopen en niet bang zijn jezelf high profile neer te zetten.

Zwiers overziet uw merk

Zwiers is door ervaring getraind een merk in zijn volle omvang te overzien. Wat betreft de heritage, het DNA, de architectuur, de portfolio, de onderlinge hiërarchie en concurrentiekracht. Wij vinden dat een merk niet stil kan zitten. De dynamiek van markt en maatschappij en de gewenste transparantie door klanten, stakeholders en medewerkers vragen om voortdurend initiatief en activatie van uw merk. Wij helpen u de passende aanpak te ontwikkelen en te implementeren. Binnen de traditionele media, op digitale platforms en via de sociale media. Wij ontwikkelen strategieën met een duurzaam karakter, maar fexibel genoeg om actueel in te kunnen haken.