Creatie met een lange adem

Het gewenste effect bereiken met uw boodschap? Om in het brein van uw doelgroep te komen moet uw boodschap opvallen. Maar uw boodschap moet vooral ook relevant en onderscheidend zijn. Een duidelijke positionering van uw product, dienst of organisatie is een kritische succesfactor. Zeker tussen al het communicatiegeweld van uw concurrenten. Dat is de insteek van Zwiers.

Creatieve vertaling van uw kernbelofte

Iedereen wil tien dingen vertellen. En dat terwijl je maar één ding goed kunt overbrengen. Dat betekent kiezen. Zwiers helpt u daarbij. Zo nodig toetsen we dat via doelgroeponderzoek. De kernbelofte vertalen wij in een creatieve strategie, een herkenbaar visueel thema, met content die er toe doet. Zo creëren wij uw unieke Verhaal. Geschikt voor online en offline communicatie. Een bestaande of nieuwe corporate identity vormt het vertrekpunt. Consistent doorvoeren van het thema in alle mogelijke toepassingen, zowel intern en extern, bepaalt de slagkracht van de communicatie en het gewenste effect op de merkontwikkeling. We creëren creatieve bouwstenen waarmee al uw uitingen op elkaar aansluiten: alleen zó ontstaat een herkenbaar merkbeeld. Denk hierbij aan eigen artwork, foto's, film, copy, kleursignalen. U kunt er ook zelf mee aan de slag. De kunst is om het juiste communicatiehaakje te vinden en alles op elkaar af te stemmen. Creativiteit is méér dan stockfoto's en zakelijke content ;-)

Case Open Dag NVZ

Opdrachtgever: Nederlandse Vereniging van Ziekenhuizen. Kom naar de open dag van het ziekenhuis bij jou in de buurt en laat je verrassen door wat er allemaal gebeurt. Dat was de kernboodschap van de drie verschillende 15 seconden commercials op de commerciële TV zenders. Met een relativerende tone of voice en vette knipoog. Dat was de uitnodiging aan het publiek om te zien en te beleven hoe goed het de medische zorg in de Nederlandse ziekenhuizen is gesteld. Thema: het Ziekenhuis Zorgt. Naast de TV spots waren er Abriposters te zien. Bijzonder was de actie in de ziekenhuizen: in elk ziekenhuis hingen posters met eigen medewerkers en boodschappen, gefotografeerd door een team van 5 fotografen.

Creatie met een lange adem

Het gewenste effect bereiken met uw boodschap? Om in het brein van uw doelgroep te komen moet uw boodschap opvallen. Maar uw boodschap moet vooral ook relevant en onderscheidend zijn. Een duidelijke positionering van uw product, dienst of organisatie is een kritische succesfactor. Zeker tussen al het communicatiegeweld van uw concurrenten. Dat is de insteek van Zwiers.

Communicatiehaakje

Iedereen wil tien dingen vertellen. En dat terwijl je maar één ding goed kunt overbrengen. Dat betekent kiezen. Zwiers helpt u daarbij. Zo nodig toetsen we dat via doelgroeponderzoek. De kernbelofte vertalen wij in een creatieve strategie, een herkenbaar visueel thema, met content die er toe doet. Zo creëren wij uw unieke Verhaal. Geschikt voor online en offline communicatie. Een bestaande of nieuwe corporate identity vormt het vertrekpunt. Consistent doorvoeren van het thema in alle mogelijke toepassingen, zowel intern en extern, bepaalt de slagkracht van de communicatie en het gewenste effect op de merkontwikkeling. We creëren creatieve bouwstenen waarmee al uw uitingen op elkaar aansluiten: alleen zó ontstaat een herkenbaar merkbeeld. Denk hierbij aan eigen artwork, foto's, film, copy, kleursignalen. U kunt er ook zelf mee aan de slag. De kunst is om het juiste communicatiehaakje te vinden en alles op elkaar af te stemmen. Creativiteit is méér dan stockfoto's en zakelijke content ;-)